За клиенти

Всичко, което е необходимо да знаете

РЕГИСТРАЦИЯ
Как да се регистрирам?

За да пазарувате изгодно от Оферта.бг, е необходимо да имате регистрация. Натиснете върху линка за регистрация и попълнете базова информация за Вас – имейл, имена, регион и др.

На Вашия имейл адрес ще получите линк за потвърждение. След като потвърдите имейла си, Вие вече имате акаунт в Оферта.бг и може да ползвате всички характеристики на сайта, достъпни за регистрирани потребители.

Кога е необходимо да се регистрирам?

Може да разглеждате и споделяте оферти, без да имате регистрация. Регистрацията е необходима, за да пазарувате и да използвате пълноценно всички характеристики на сайта.

ПАЗАРУВАНЕ
Кой предлага публикуваните в сайта стоки и услуги?

Оферта.бг дава възможност на различни търговци от цяла България да публикуват информация за продавани от тях стоки и услуги.

В обявата на всеки един продукт е посочено кой е търговецът, който го предлага. Ако Ви интересува информация за самия търговец, може да я откриете, освен на страницата на продукта, също и в информационната страница на съответния търговец.

Как да получа информация за даден продукт преди да го купя?

Ако имате въпроси относно дадена стока или услуга, е необходимо да се свържете с търговеца, който предлага стоката.

Информация за контакти ще откриете в информационната страница на всеки търговец.

За наличности, качество, гаранции, обеми, срокове на доставка, рекламации и други отговаря само и единствено търговецът, който предлага продуктите.

Как да купя продукт?

Разгледайте категориите на сайта и изберете стоки, изделия или услуги, които Ви допадат. В страницата на харесания от Вас продукт изберете количество и натиснете на бутона [Добави в количката]. По този начин поставяте продукти във Вашата виртуална пазарска количка.

Когато приключите с избора на продукти, натиснете на иконата shopping_cart, за да завършите Вашите поръчки.
Ако имате регистрация, следвайте инструкциите на екрана, за да завършите Вашата поръчка.
Ако все още нямате регистрация, сайтът ще Ви покани да се регистрирате.

Как се извършва плащането и доставката?

В обявата на всеки продукт търговецът е посочил информация за начина, по който приема плащания и наличните методи на доставка.

Обикновено на разположение са доставка чрез куриерски услуги и плащане при получаване – т.нар. „наложен платеж“.

Преди да продължите с покупката, моля, запознайте се с наличните методи на плащане и доставка, които търговецът предлага. Тази информация ще откриете в страницата на всеки продукт.

Колко струва доставката и за чия сметка е тя?

В обявата на всеки продукт търговецът е посочил налични варианти за доставка. Обикновено доставката се извършва от куриерска фирма, но е възможно търговецът да предлага собствена доставка или предаване „на ръка“.

При финализиране на Вашата поръчка, ще имате възможност да посочите предпочитан от Вас метод на доставка. Когато доставката е за Ваша сметка, то нейната цена се изписва на екрана и се начислява към общата сума на поръчката.

Какво да правя при рекламация или ако искам да върна стоката?

Като потребител, Вашите права при пазаруване в Интернет са гарантирани от Закона за електронна търговия и други нормативни разпоредби.

При определени условия, имате право да върнете закупената от Вас стока в посочения от закона 14 дневен срок или в по-дълъг срок, ако търговецът е пожелал да осигури такъв.

Детайли за условията на рекламации и връщане на стока, може да откриете в информационната страница на търговеца, от който сте закупили стоката. Обща информация при какви условия е допустима рекламация и връщане, може да прочетете в Общите условия за ползване на сайта Оферта.бг.

Кой осигурява техническа гаранция на продуктите?

Сроковете и условията за техническа гаранция и поддръжка на продукта са обозначени в обявата на съответния продукт, когато такава е осигурена от търговеца.

Гаранциите се обезпечават от самия търговец или от оторизирани от него технически сервизи.

Моля, запознайте се обстойно с условията за гаранция и срокове за поправка и замяна в страницата на продукта, когато такива са приложими. За повече информация относно гаранциите, потърсете търговеца на стоката.

Какво да правя при несъответствие на закупената и доставената стока?

В тези случаи потърсете директно търговеца на стоката и поискайте замяна или връщане. Когато грешката е по вина на търговеца, обикновено разходите по доставка на новия продукт са за сметка на търговеца. Въпреки това, уверете се в директен контакт с търговеца за чия сметка ще бъдат начислени разходите за куриерски услуги.

АКАУНТ
Как да управлявам моя профил?

За да актуализирате информацията за Вашия профил, натиснете на раздел „Профил“, обозначен с account_circle

Мога ли да изтрия своя акаунт?

Може да прекратите Вашия акаут и да заличите информацията за Вашия профил по всяко време, когато пожелаете.

Как да добавя продукти в любими?

Може да отделите продуктите в списък за по-късен преглед чрез опцията „Добави в любими“. За да добавите продукт в списък „любими“, натиснете на иконата favorite при преглед на продукта или в неговата страница.

Как да управлявам моите поръчки?

Влезте в профила си и изберете раздел „Поръчки“. Тази опция Ви дава възможност за хронологичен преглед на направените до този момент поръчки и проверка и промяна на техния статус.

Все още имате въпроси? Попитайте ни тук